KoRayFENER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin tutar bence denemelisin
+1 koraya katılıyorum..
PHP 'de kaynak kod açık olduğu için oradan buradan alıp kendini geliştirme imkanın olmaz ..
Piyasada fazla masaüstü program yok, denemende bir sakınca yok bence.