Kızlar - bayanlar hep böyledir , aşkım cicim sensiz 1 dk yapamam ömrümsün vs derler , daha iyisini buldular mı çeker giderler. Bu mantık böyledir. Ben çıktığım hiç bir kıza alışmıyorum aşık olmuyorum çünkü bırakıp gidecekler belli. Anladıkları dilden konuşup davranmak lazım.