İnsanlar (biz) genel olarak iyi niyetten kaybediyoruz.3-4 sene önce bende kötü bir tecrübe yaşadım. Hayatta şunu öğrendim.İsteyen katılır isteyen katılmaz. Aşk konusunda 4S kuralını unutmayın arkadaşlar. Artık zaman öyle ki 4S kuralı büyük oranda gerçek oluyor.