insanoğlu'nun En zayıf bölümüdür duyguları , bu tür yaşanan olaylara anlam veremezken , bir anda kendini bırakıveriyorsun , ve kendi kendine ediyorsun..
size bir nasihatim , bir an evvel toparlanmanız. Bunun için roman okuyabilirsiniz. ( şahsi düşüncem )