edit : ilk msjı okuyup cevap yazdıktan sonra diğer arkadaşların yorumlarını okudum onlarda pek farklı şeyler söylememişler zaten.
insan gerçekten unutmak istediği zaman unutur. Sen onu her unutmak istediğinde kendine onu hatırlatırsın. Buda tam bir paradoxtur. Ve dolayısıyla unutamazsın.
Bu konuda kararlı olmak çok önemli. Şu an bu başlığa her girişin bile sana onu hatırlatacaktır.
1- kararlı olacaksın.
2- sana onu hatırlatacak herşeyden bir anda kurtulacaksın.
kurtulunacaklar listesi
2a - varsa tüm fotoğraflar. (direk çöp belediyenin çöpü. kesinlikle yakma kesme merasimi yapma. merasimler o kişiyi dahada hatırlatacak ve seni depresyona sokacaktır)
2b - varsa alınan verilen hediyeler vs. (fotoğraflar gibi direk çöpe)
2c - kendi kokunu değiştir. Daha sonra üzerinde unutmak istediğin kişinin kokusu sinmiş ne varsa değiştir yada bir çırpıda at.
2d - account lar yorumlar beğeniler paylaşımlar. Tamamını sil. profillerin o kişi ile tanışmadan önceki zamana geri dönsün. Bunu yapamıyorsan tüm accountları kapat.
2e - telefon numaranı değiştir. (her telefon çalışında o mu aradı bu mu aradı acaba paniklemesinden kurtulmanın tek yolu).
3 - o kişinin senin sevgini haketmediğine kendini inandır. Onu gözünde büyüttüğün en yüksek noktadan indir.
4 - Bir tek insana bile güçsüzmüş gibi görünme. Güçsüz olduğunu kimseye belli etme. Güçsüz olmadığına önce kendini sonra insanları inandır.
5 - Moderatörler ile konuş. bu konuyu kapattır. Her girdiğinde onu hatırlayacaksın.
sonuç. geçmiş olsun.. (elbette söylediklerim sana bazı şeyleri unutturmayacaktır. izleri kalacaktır. ama unutmanı hızlandıracaktır).