Kardeşim bak ben 2 yıl önce 2.5 yıllık sevgilim tarafından terk edildim ve o sırada başka bir kızla konuşuyordum ve onu hiç istemiyordum sevmiyordum ama terk edeni zamanla unuttum ve bu kıza aşık oldum onunla da 2 yılı geçti ama şu an o kız da beni terk etti. Yani biri çıkar biri gider kimse kimsenin yerini dolduramaz değil. Şimdi diyorum ki eskisine lanet olsun ve şu anki kız için üzülüyorum. Ama nolcak başka biri çıkacak ve yeniden devam. Sorun yok içini rahat tut. Arkadaşlarına zaman ayır. Sosyal olmak daha da mutlu eder adamı. Onu takip etmeyi de bırak. Gerekirse sosyal hesaplarını kapat ve yoluna bak !