Tilki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Tekliften kastınız nedir hocam ? Sevgiliydik zaten.
Özür diliyorum. Öyle yazmışsın ki sanki sevgili değilsiniz gibi geldi bana. Çok acı bir durum.