zahmet olmazsa facebook adresini pm atarmısın?

bir de insan için neyin hayırlı olduğu bilinmez. Şer görürsün hayır çıkar. Belki bir kaç ay sonra bu günleri düşünüp "ucuz atlamışım" diyeceksin. Ki bana kalırsa "ucuz kurtulmuşun" hocam.