Merhaba arkadaşlar iç transfer yapıcam godadyden ama terimle diğer firmalarla ilgisiz biraz yabancılık çektim.

hesap değiştir bölümünden sadece mail adresi girerek gönder dedim. ama transferler bölümünde göstermiyor beklemede bile göstermiyor o alanda.

alan adlarım bölümünde Hesaplar Değiştiriliyor olarak beklemede. doğru işlemmi yaptım yardımcı olurmusunuz 1-2 saat oldu aktarımla ilgili bir gelişme yok.