arnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakkımızdayı yazamıcakkadar beceriksiz deilimde yanlız nolmuş bu r10 a herkes para para para diyor şu konuyu açtım en az 50 tane pm geldi neymiş ücretli destek eskiden böle bişe yoktu ya .
ben senin hakkımızda sayfası açıp açmadığını bilmem sen konu açmışsın herkesten öneri bekliyorsun bizde öneri sunuyoruz bu arada ( para kazanacaksan para harcayacaksın )