Ben de bir diğer tıpçı olarak, olayın esprisinin formülü bulduktan sonra, ona uygulamak için ÇALIŞMAK ve EMEK VERMEK olduğunun altını çizmek istiyorum.
Hangimiz 2 yıl boyunca aylık 400-500 lira harcadığımız bi projeyi büyüttük ki, 20bin USD kazanalım?
Biraz düşünelim ve arkadaşa da bu yazı için çok teşekkür ederim...
Tıpçıya not: Uzmanlık yaparak kendini daha fazla heba etme, bi şeyler heba olmasın diye kendini heba etme. Başkalarının senin için çizdiği şablonun dışına çıkmaya çalış.