Şakası bir yana proğramın kullanımı konusunda kimse destek vermez ama sen kendini yazılım alanında geliştirmek yani alıştırma olsun neler öğrenmişim bunları test edeyim diye yapmak istiyorsan yap ve buraya koy yorumlara göre proğramını analiz eder düzenlersin tekrar sunarsın böyle böyle işe yarar bir şeyler elde edersin. Bende öyle yapıyorum da kendime yapıp siliyorum