hocam arkadaşların cevaplarının hepsi doğru fakat veritabanındaki içeriğin zaten türkçe karakter sorunu var sen istediğin kadar kodlamalarda düzeltsende veritabanındaki içeriği düzetmeden olmaz.
merhaba. cevabınız için teşekkür ederim.
vt ye dokunmak dahi istemiyorum. sadece mevcut bozuk karakterleri düzelterek almayı denedim fakat o da olmadı. bu seferde önceki mesajımda görüldüğü gibi bozuk karakter ve sonrası görünmüyordu.
teşekkür ederim. hala sorunlu bir şekilde beklemekteyim