gizemsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba. maalesef tüm dediklerinizi yaptım fakat olmadı. yani denemediğim yol kalmadı. normal html ile listelediğimde sıkıntı yok fakat sadece excel e atarken sıkıntı var. ekran görüntüleri ektedir, teşekkür ederim cevabınız için...
hocam arkadaşların cevaplarının hepsi doğru fakat veritabanındaki içeriğin zaten türkçe karakter sorunu var sen istediğin kadar kodlamalarda düzeltsende veritabanındaki içeriği düzetmeden olmaz.