Bizden önce facebook anlıyor artık.

En ufak bir şüpheli durumda hesabı kilitliyor. kimlik tespiti olmadan açmıyor.

En kötüsü de 3-4 bin kişilik bir profilde arkadaşları sorması oluyor. Çoğu yabancı olunca haliyle tanıyamıyorsunuz.

Öyle profiller var ki her şeye rağmen varlığını sürdürüyor.

Bu işte anlayamadığım taraflar var doğrusu