Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba Arkadaşlar.. Elektirik Olmayan Kücük Bir Yeri Geceleri Isıtmam Lazım. Yani En Azından Soğugu kıracak bi ısıtcı lazım ama dediğim gibi elektirik yok gündüzleri şarj edicem geceleride çalışcak,varmıdır bildiğiniz şarjlı ısıtıcı? araştırdım bulamadım..