zews blog temasi veya levye blog temasi diye aratin googlede telden girdigim icin link atamiyorum
Çok teşekkür ederim bu kadar kaliteli bir temayı ben olsam ücretsiz vermem Allah yapandanda sizden de razı olsun
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:12:03 -->-> Daha önceki mesaj 20:33:02 --
zews blog temasi veya levye blog temasi diye aratin googlede telden girdigim icin link atamiyorum
galiba size aitmiş temalar. Teşekkürler. Ancak siteye yğklediğim zaman bir takım hatalarla karşılaşıyorum.
zews temasını kullanıyorum. Öne çıkarılmış görsel seçiyorum. Panelde gözüküyor sitede algılamıyor. Birde konu içine biraz büyük bir resim koyduğumuz zaman blog kısmının dışındada gösteriyor. Otomatik boyutlandırmıyor. Birde yapılan yorumlar çok düzensiz sergileniyor. Karışıklığa neden oluyor.
Bunları düzeltme gibi bir imkanımız var mı?