hocam ağzına sağlık. ben bu konuyu bu minvalde açtım zaten. aynen dediğin gibi millet gelmiş gırgır şamata adam yapmış helal olsun diyor.
şu an 1 eğitim sitem 1 de kadın sitem var. ikisi de birbirinden alakasız özgün konular giriyorum. girdiğim yazıları aratıyorum bu site çıkıyor.. bu 2 sitemden başka atıyorum. tarihle ilgili bir şey arıyorum bu site çıkıyor. içerik yok, özgünlük yok, içerik sahiplerinden izin alınmadığı da aşıkar, milletin blog ve twit hesaplarından vs botla başlıkları çekip her aramada ilk sayfada cıkmaya başladı....
Bu içerikleri izinsiz yayınlıyor , kimseden izin alındığı yok , ayrıca milletin kazancına ortak olması bir yana , bunun adı resmen hırsızlıktır. Bana sorsa izin vermeyeceğim konumu alması için , ancak dediğim gibi hocam - vaybe / adam yapmış / helal olsun vb gibi söylemler yer alabiliyorsa hala bu işte büyük sorun var.
Bu lafları edenler ya gerçekten emek verip bir şeyler üretmemiş , yada bu siteyi yapan şahsiyet ile aynı kafadadır. Belki biraz ağır olacak ama benim görüşüm budur , şikayet edilmelidir , kimse kimsenin emeğini zamanını gasp edemez , benim üzerimden para kazanamaz..
Yani biz aptalız , bir tek o akıllı , böyle bir dünya yok hocam. Ayrıca işin ilginç yanı Google kafasına göre yaptığı güncellemeler ile spam siteleri , çöp siteleri sözde saf dışı bırakacaktı , eğer Google güncelleme sonuçları bu ise , bence hiç güncelleme yapmasa daha yararlı olacaktır site sahipleri içinde , kullanıcılar içinde.
Demek ki yapılan güncellemeler bir işe yaramıyor , yada çok uzun vadede kendini gösterecek bilemiyorum ama , hep dediğim gibi rakipsiz bir Google demek , site sahipleri için çok büyük bir sıkıntı demek.