KebraNegast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin benim zaman ayırıp yazdığımız konular ile adam para kazanıyor , burada ise adam yapmış gibi söylemler geziyor , oda iyiymiş. Haksız kazanç olmasına rağmen , biride çıkıp şikayet edilmeli dememiş işin ilginç kısmı. Merak ediyorum , yarın öbür gün sizin yazdığınız konuda bu adam sizden önce çıkıp , belki senin kazanacağın , hakkın olanı , kazandığında yine adam yapmış diyebilecek misiniz.

Bakın bu tarz siteler çoğalmaya başladı , bu ciddi anlamda emek hırsızlığıdır , haksız kazanç sağlamaktır. Senin benim emeğimin çalınmasıdır. O zaman biz neden uğraşıyoruz ki , neden sitelerimize bu kadar zaman ayırıp , para harcıyoruz , bizde böyle site açalım , oradan buradan çeksin , milletin üstünde çıkalım , ay sonu bedavadan para kazanalım.

Etik olarak bunun hiç bir elle tutulur yanı yok , ben bu siteyi ve buna benzer siteleri şikayet ederim , ediyorum. Tanıdıklarımı'da şikayet ettiriyorum. Net bir şey söyleyeyim eğer bu site sahibi bu forumda ise , ben görevimi yapıp şikayet ediyorum , ancak olur da gün gelir benim uğraşarak yazdığım , emek verdiğim , zamanımı ayırdığım bir konumu sitesinde görürsem , o site ile sonuna kadar uğraşırım , sizinde uğraşmanızı öneririm.
hocam ağzına sağlık. ben bu konuyu bu minvalde açtım zaten. aynen dediğin gibi millet gelmiş gırgır şamata adam yapmış helal olsun diyor.

şu an 1 eğitim sitem 1 de kadın sitem var. ikisi de birbirinden alakasız özgün konular giriyorum. girdiğim yazıları aratıyorum bu site çıkıyor.. bu 2 sitemden başka atıyorum. tarihle ilgili bir şey arıyorum bu site çıkıyor. içerik yok, özgünlük yok, içerik sahiplerinden izin alınmadığı da aşıkar, milletin blog ve twit hesaplarından vs botla başlıkları çekip her aramada ilk sayfada cıkmaya başladı....