Senin benim zaman ayırıp yazdığımız konular ile adam para kazanıyor , burada ise adam yapmış gibi söylemler geziyor , oda iyiymiş. Haksız kazanç olmasına rağmen , biride çıkıp şikayet edilmeli dememiş işin ilginç kısmı. Merak ediyorum , yarın öbür gün sizin yazdığınız konuda bu adam sizden önce çıkıp , belki senin kazanacağın , hakkın olanı , kazandığında yine adam yapmış diyebilecek misiniz.

Bakın bu tarz siteler çoğalmaya başladı , bu ciddi anlamda emek hırsızlığıdır , haksız kazanç sağlamaktır. Senin benim emeğimin çalınmasıdır. O zaman biz neden uğraşıyoruz ki , neden sitelerimize bu kadar zaman ayırıp , para harcıyoruz , bizde böyle site açalım , oradan buradan çeksin , milletin üstünde çıkalım , ay sonu bedavadan para kazanalım.

Etik olarak bunun hiç bir elle tutulur yanı yok , ben bu siteyi ve buna benzer siteleri şikayet ederim , ediyorum. Tanıdıklarımı'da şikayet ettiriyorum. Net bir şey söyleyeyim eğer bu site sahibi bu forumda ise , ben görevimi yapıp şikayet ediyorum , ancak olur da gün gelir benim uğraşarak yazdığım , emek verdiğim , zamanımı ayırdığım bir konumu sitesinde görürsem , o site ile sonuna kadar uğraşırım , sizinde uğraşmanızı öneririm.