cAgAbA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
like butonu
Mobildim (Tapatalk'ta R10'da Like verilmiyor). PC geçince vermeyi planlıyordum, sen mesajı alıntıladın daha iyi oldu hatırlamış oldum .