Siteme yaklaşık 1 aydır seo çalışmaları yapıyorum,3 anahtar kelimem var ve zor kelimeler değiller, yaptığım çalışmalarda kaliteli sayılır cinsten ama anahtar kelimelerinin 2 tanesi 30cu sıralarda 1 tanesi 290 larda idi,sitelerde seo analizi yaptırınca h etiketi olmadığından eksi not alıyordu bende h etiketi ekledim, ama etiketler görünürde çirkin göründüğü için bende etiketleri gizledim, tabi bu durumda seo test araçlarında seo punaım yükseldi ama 3 kelimemde hep aşağılara düştü,hele 1 tanesi ilk 500 den çıktı ötekileri 40 lara kadar geriledi,bende seonun temelinin googleyi kandırmak olmamalı diye düşünüp ve birkaç okduğum yazıdan sonra h etiketlerini komple kaldırdım.2 gün sonra kelimelerim eski hallerini almaya başladılar,30 larda olan 2 kelimemden 1 tanesi 20 ci sıraya geldi,birtaneside 5ci sıraya geldi,ilk 500 sıradan çıkan kelimem eski haline 290 lara sonra 200 sonra 170 lere geldi kelimeler çok hareketlendi, h etiketi yanlış kullanılmamalı..Çoğunuz biliyorsunuzdur ama ben başımdan geçenleri anlatıyımda başkaları sorun yaşamasın.