firma hakkında görüşlerimi bildirip sizlere bilgi vermek isterim ben yaklaşık 3 aydır kendileri ile çalışıyorum öyle çok büyük bir ilerleme sağlanmadı ama çalışmalarını takip ediyorum arkadaşlar ellerinden gelenin fazlasını yapıyorlar ve sizlerle ilgililer ayrıca başarı sağlamadıkları kelimelerde sizlere açık net bilgiler verip sizleri memnun ediyorlar başarı sağlanmama sebebim önceki seo firmamla anlaşmam bitince aldığım backlinklerin silinmesinden dolayı olduğu belirtiliyor evet bende durumun farkındayım kendileri ile bir kaç ay daha çalışıp deneyeceğim şimdilik memnunum.