YNTPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail fonksiyonu açık bir sunucu bulursanız maillerinizde devamlı problem yaşarsınız. Mail fonksiyonu kullanmak yerine SMTP kullanın. Yada kendinize ait bir sanal sunucu almalısınız.
smtpde asıl sıkıntı var mailler nedense azalıyor.Gmailin smtpsi bile çalışmıyor bazen