Konu
Vesta Control Panelini Denediniz mi?
01-12-2014, 01:00:56
#6
rafet55
bence webmin kullanmak daha mantıklı neden derseniz herşeyi zaten webmin yapabiliyorken neden başka panele ihtiyaç olsunki ben debian üzerine kurdum sadece gerekli olan filezilla oda 777 izni için ha birde vncserver ile paneleek yok de ger