metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda 4s satanlar var. Gündelik işi görür. 5 olunca fiyatlar gereksiz artıyor. Seneye zaten değiştireceksiniz
Yok hocam ben kendim 4 kullanıcısıyım ve ios 7 ile telefonum kaplumbağ gibi oldu ve onu satıp üzerine koydum 950 tl 1 yıllık türkcell'den alınma bir cihaz buldum inş yarın teslim alacağım Ek olarak 2 yıldır iphone kullanıyorum öyle alışmışım ki android telefon bana çok acaip geliyor abartısız söylüyorum resmen beni yoruyor telefon