Penguen cezası bir çok kişiyi etkiledi bazılarına manuel ceza olarak dönüş yaptı geride herhangi bir uyarı almadan kalanlar oldu.

Penguen cezasından 301 yaparak kurtulmak mümkün mü? Herhangi bir ceza uyarı olmaksızın yada beklemek mi gerekir. Bugünlerde forumlardan tutun bir çok kişi 301 yapmaya başladığını farkettim acaba işe yarar mı?