atmaca18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arayış devam etmektedir
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...2gb-ekran.html

İşinize yarayabilir hocam. 2 yıllık bilgisayarım performansından çok memnunum.