BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmayın ya Var mı dır Adalet okuyan R10'da :/ Ne kadar saçma bir durum değil mi ?
http://sinavlarnet.blogspot.com.tr/2...ari-indir.html