MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobil reklamın 2 adet olması kısmı ile ilgili kaynak var mı hocam ? Nerde gördünüz böyle birşey. ben 3 kullanıyorum (içerik için adsense)
alakası yok arkadaşın söylediğinin. sadece mobil bir cihazdan web sitesini izlerken sadece 1 adet reklam birimi görüntülenmeli. diğer reklam birimini görebilmek için kaydırma işlemi yapıyor olman lazım yani..

--------
reklam
içerik
reklam
-------

üstteki 3lüyü telefondan görebiliyorsan risk

alttaki 3lü doğru olandır. çizgiler telefon ekranını temsil etmektedir.

-------
reklam
içerik
içerik
-------
içerik
reklam