bende bu şekilde kullanıyorum mobilde dikkat edin 2 taneden fazla mobilde reklam yayınlamayın kızıyormuş google baba
Mobil reklamın 2 adet olması kısmı ile ilgili kaynak var mı hocam ? Nerde gördünüz böyle birşey. ben 3 kullanıyorum (içerik için adsense)