Özgün, şık ve tabii ki responsive demeyeceğim çünkü o zaten belirtilmiş ancak mükemmel bir tasarım; öncelikle kutlayarak tebrik ederim.
Benim nacizane önerim; tasarımı tek bir kişiye, tekli satış şeklinde vermenizdir. Çünkü CSS'e dökülüp tema hâline getirilmesinin önüne geçemezsiniz. Bunu 150 TL'ye alır adam, CSS'e döker, WordPress'e giydirir satar. R10'da yapamasa bile başka yerlerde yapar veya dağıtır. Emeğiniz boşa gider.
İyi satışlar dilerim.