Merhabalar,

Bloguma mobil tema ekledim, ve reklam yerleşimilerini düzenledim. Header, Footer ve konu içine reklamlar ekledim.

Header ve Footer, Esnek reklam ekledim. Yazı içinede mobil görünümlü 1 tane 300x250 reklam ekli. Kendi cihazımdan aşağıdaki gibi görünmekte.

http://i.imgur.com/GEyT1OI.png
http://i.imgur.com/6O84SQU.png
http://i.imgur.com/vP2CIgi.png

Reklam yerleşimi, Adsense açısından doğru yerleştirdim mi. Herhangi bir hata varmı, ban yeme riski vs.?