Merhabalar,
Bloguma mobil tema ekledim, ve reklam yerleşimilerini düzenledim. Header, Footer ve konu içine reklamlar ekledim.
Header ve Footer, Esnek reklam ekledim. Yazı içinede mobil görünümlü 1 tane 300x250 reklam ekli. Kendi cihazımdan aşağıdaki gibi görünmekte.
http://i.imgur.com/GEyT1OI.png http://i.imgur.com/6O84SQU.png http://i.imgur.com/vP2CIgi.png
Reklam yerleşimi, Adsense açısından doğru yerleştirdim mi. Herhangi bir hata varmı, ban yeme riski vs.?