krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Deneme olayına referans olabilir miyiz?
ücretsiz mi istiyorsunuz?

dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her site için 30 tl mi ödüyoruz? Bir de bu kredi nedir anlamadım. Bitince yine paramı ödücez? Ben sitemde Hyper Cache kullanıyorum pek memnun değilim. Ayrıca apache yok benim aldığım reseller hesabında.
apache yoksa çalışmaz.

UstaUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yaptığınız tarihte kurmuştum, hatalardan arada bir kapalıydı bi güncelleme fena güzel olmuştu o güncellemeden sonra bütün sitelerimde kullanmaya başladım. Ücretli sürümde ref durumu olabilir mi hocam ?
tabi