AxiTRBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadığım birşey var bilişim şirketiniz varda ihtiyaç fazlası switchmi satıyorsunuz yoksa bu işin ticaretinimi yapıyorsunuz
Bilişim firmasıyız fakat r10'da özellikle bu ürünlerin arandığını ve sunucu sağlayıcıları tarafından tercih edildiğini bilmekteyiz. Ticaret imkanı varken neden yapmayalım?

sıfır ürüne 4000 TL den fazla fiyat çekiliyor. Sıfır ürünü yurtdışından getirip 2200 TL ye satmak iyi birşey bence... Yada ikinci el olarak kullanılmış ürünü satmak..