Beynimiz o kadar sıradanlaştı ki. Bunları yapınca ister istemez "aa noluyo *** beynime." veya "beynim fazla ısınıyor, fan lazım" tarzı konular açabiliriz. Ama sakin olun sadece değişim sizi iyileştiriyor.