Her site için 30 tl mi ödüyoruz? Bir de bu kredi nedir anlamadım. Bitince yine paramı ödücez? Ben sitemde Hyper Cache kullanıyorum pek memnun değilim. Ayrıca apache yok benim aldığım reseller hesabında.