İlginize çok teşekkür ederim PHP 5.2 kullanabiliyorsam denemek isterim.
Merhaba
Arzu ederseniz test edebilmeniz için hesap açabiliriz. Sorun yaşamazsanız Uygun koşullarda yardımcı olabılırız...
Bahsettiğim gibi PHP 5.2 kullanabiliyorsam pm atın lütfen.
Test için hesap açalım isterseniz test edin beğenirseniz kullanın.
İstediğim koşullar sunucunuzda mevcut ise denemek isterim.
guzel.net.tr tavsiye ederim.
Güzel.net.tr ile çalışmaktayım, çok memnunum ancak orada 5.2 kullanamıyorum.
Scriptin verdiği bir hata yok mu? Veya istediği sistem gereksinimi. Bu konuda yardımcı olabiliriz.
Maalesef hata vermiyor sadece gri ekran geliyor. Başka hiçbir hata yok. Kodlamada sıkıntı olabilir sanırım emin değilim, ama 5.2de çalışıyor.

Not: Yazılımcı arkadaş böyle bir bilgi paylaşmış;
PHP 5.3 ve sonrası sürümlerde PHP eregi fonksiyonu kaldırıldığı için sorun yaşıyorsunuz. PHP 5.2 sürümünde kurulum yapmayı deneyin.