ErqunERKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam öncelikle hayırlı satışlar ,

sistemi tam olarak anlayamadım normalde benim attığım tweet yan sekmede twitter olarak dururken bu sistem tüm sekmeleri 1 araya getirmiş başka bi olayı varmıdır yoksa yalnızca bumudur hocam ?
Farklı Farklı gezmek varken tum sosyal medyaları tek baslık altından bu yazılım uzerınden tek kalemde postunuzu atabılıyorsunuz hocam.

frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı işler dilerim...
Teşekkür ederim saolun