Merhaba hocam öncelikle hayırlı satışlar ,

sistemi tam olarak anlayamadım normalde benim attığım tweet yan sekmede twitter olarak dururken bu sistem tüm sekmeleri 1 araya getirmiş başka bi olayı varmıdır yoksa yalnızca bumudur hocam ?