Being adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke okuma alışkanlığını ilkokulda sadece bir kelime olarak öğretmeyip kendisini de öğretselerdi. Böyle herkes dalmazdı o zaman
kesinlikle katılıyorum