Merhaba,
Hayır, bir üst sürüm gelmesine gerek yok. Algoritmik cezalar, botlar verileri tekrar inceleyene kadar sürer. Ardından yavaş yavaş toparlanma görürsünüz ve siteniz eski konumuna ya da eskisinden daha iyi konuma gelebilir.
Mert Bey,
Açıkcası ben bu LRT biraz sallamacı oldu kanaatindeyim nedeni
http://www.linkresearchtools.com/cas...-3-0-recovery/ başlıkta penguen 3.0 kurtulma demişler ama grafikler adamın penguen 2.1'den etkilendiğini göstermekte. yorum yazdım ama onaylamadılar.