yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yine dns problemi olmalı wifi dağıtıcı cihazınızı nasıl ayarladınız acaba ip dağıtıyormu yoksa köprü modundamı ?
Hocam merhabalar, dağıtıcıyı kurdum sorun çözüldü ana modem 192.168.1.1 dağıtıcı ise 192.168.0.1
2 adet bilgisayar wirelles ile ana modeme 3 adet bilgisayar ise dağıtıcıya bağlı şimdi akınsoft ofismsn programı var ağ üzerinden mesajlaşılabiliyor. dağtıcıda olan bilgisayar msnde gözüküyor ama modeme bağlı olan bilgisayarlar gözükmüyor onlarda kendi aralarında gözüküyor. Bunun için modemde yapmamız gereken bişeyler varmı acaba