şuna bak. cevap yazanların yüzde 90'ı konuyu okumadan atlamış yine.

başı değil sonu okuyacaklar için özet geçiyim.

arkadaş şaka yapmış.

bu konunun niye bu kadar üzerinden duruyorum biliyor musunuz?
sürekli site alıp satan biriyim. pm isteyenlerin yüzde 90'ı konuyu okumadan sitenin alanını hitini adını vs hiçbirşey bilmeden otomat pm istiyor...