bende mail attım ya kumbara gelecek yada hesabı kapatın kullanmıyorum dedim

harbiden dedim ama benimkisi blof tabiki umarım ciddiye alıp kapatmazlar

bakalım bana nasıl bir dönüş yapıcaklar birde kumbarayı gönderirlerse size yalan söylemiş olurlar o zaman çık işin içinden