isousluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın çikolatalardan gönderecekler sanırım.
OptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba ne gönderdiler
Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kumbara için mail attım bende, gelen mesaj;
ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende mail attım ya kumbara gelecek yada hesabı kapatın kullanmıyorum dedim harbiden dedim ama benimkisi blof tabiki umarım ciddiye alıp kapatmazlar bakalım bana nasıl bir dönüş yapıcaklar birde kumbarayı gönderirlerse size yalan söylemiş olurlar o zaman çık işin içinden
Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin çikolata para gelecek
arthur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail atıysanız çikolata geliyor bizzat denendi arkadaşlar


Tapatalk ile gönderildi.