İstanbul'dayım.Yanyana kırılan iki dişimden birini çektirmek zorunda kaldım.
Yaklaşık 8 sene oldu onu çektireli.
Diğeri hala kırık duruyor.Kurtarılabilecek bir diş değil sanırım.
Zirkon olayına kafam daha fazla yattı.
Bu Zirkon ömürlük mü?Herhangi bir süresi var mı? (Darbe vs... hariç)
Ne kadara malolur bu iki diş için?
Şimdi hocam kırılan dişlerinizin yanındaki dişleri traşlayıp köprü yapmak lazım 4 tane olması lazım yada 2 kırılan dişin yerine implant çaktırmak lazım ben kendime diş yapacak olsam zircon yaparım fiyat için mesaj at hocam özelden konuşalım
İphone 5s cihazımdan Tapatalk ile gönderildi