Defalarca sordum. Mail ile sordum. Telefonda sordum. Yasal kilit altına almışlar domaini. Sürecin sonucunu bekliyorlarmış. Kimlik bilgilerimi kart bilgilerimi imzamı vs istediler. Bu domaini aldıysanız sözleşmeyi gönderin fln diyorlar. Banka ödeme kaydım var diyorum onu istemiyorlar. Domaini yenilememe izin vermiyorlar ve domainin yenileme süresi doldu. Dün 4 farklı kişiyle 1 saate yakın konuştum bıktım artık diye. eski sahibi domainim çalınmış diye şikayette bulunmuş. O zaman alın domaini ona geri verin ama bana sonucu söyleyin diyorum soruşturma bitmedi diyorlar. 3 aydır bitmedi soruşturma ve domainin yenileme süresi doldu sonunda. NS gördüğüm kadarıyls çok büyük bir firma destek ve saygıları çok iyi fakat bu domainin problemi ne geçmişi ne öğrenmek zorundayım çünkü tüm bilgilerim ellerinde ve benim çaldığımı düşünüyorlar.