Maxipaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 2 tane bot yazdırdım memnun değilim. İşini iyi yapan arkadaşlar konuya yazabilir mi?
Detaylı pm alabilirmiyim.