n4g.net domainini sizden 50TL'ye satınaldım. Ödemeyi Akbank aracılığı ile yaptım kanıtım var. Fakat NS bu domain çalıntı diye hesabımı kitledi. Yalvar yakar açtırıp başka hesaba taşıdım domainimi. Aylar süren telefonda süren görüşme ve mailleşmeden sonra şimdi bana du domain çalınmış. Önceki sahibi şikayetçi diyorlar. Konu hakkında açıklama yapıp yardımcı olyur musunuz?
Domain hakkında yasal süreç başlamış ve bana hırsız muhamelesi yapıyorlar. Kimlik vs tüm bilgilerimi istediler ve gönderdim.
hocam kimmiş bu şikayetçi olan kişi sormadınızmı? şu zamana kadar yüzlerce satış yaptım forumdan ilk defa böyle birşey duyuyorum sizden