Benimde elimde yüklü miktarda dolar var ve bu kurdan bozdurmayı kesinlikle düşünmüyorum ama aciliyetim de yok onu da belirteyim.
Şuan dolar 2.22 seviyesinde, bu kurdan dövizcide bozdurmaya kalkarsanız 2.20 den bozar ve elinize 110.000TL geçer.
10 gün önce 2.26 seviyesindeydi bunu da 2.24 ten bozdursaydınız 112.000TL geçerdi. Yani 2000TL kar etmiş olurdunuz.
Şuan dip seviyelerinde sayılır ama 2.20' ye kadar düşüp oradan tekrar yükselmeye başlayabilir bu da daha çok beklemeniz anlamına gelir.
Sonuç olarak bekleyebiliyorsanız 2 hafta kadar takip edin ve uygun gördüğünüz seviyeden bozdurun. 2-3 ay kadar bekleyebilirim derseniz 2.29 seviyesini görecektir diye tahmin ediyorum ve bu seviyedeyken dövizcide 2.27 den bozdurup bugüne göre 3500TL kar etmiş olursunuz.
Ama 2000-3000TL çok büyük bir fark değil biz onu emlak sahibi ile pazarlıkla da sağlarız diyorsanız bozdurun gitsin